שאלות נפוצות
ככל שתשאלו שאלות, ככה תגיעו מוכנים יותר.
יש לכם שאלה אחרת? דברו איתנו
רצוי, אך לא חובה. בסרטונים מסויימים חשוב שיראו את הפנים של נותן השירות וישמעו אותו מדבר, דבר זה יוצר קרבה בין הלקוח לנותן השירות ומגביר את האמינות. במידה ויש התנגדות נחרצת להשתתף בסרטון, תמיד ניתן להעביר את המסר באמצעות קריינות מקצועית או כותרות אשר יופיעו במהלך הסרטון.
לרוב הגדלים הפופולריים הם רוחב (16:9) פורמט של מסך מחשב\טלוויזיה ואורך (9:16) טלפון, סטורי, טיקטוק וכו'.. קיימים גם גדלים נוספים כמו 5:4 שהוא הגודל הפופולרי לפיד באינסטגרם או 1:1 שהוא פורמט ריבוע. לפני שניגשים לצילום הסרטון נסגרים על הפורמט הרצוי לפי הפלטפורמות אשר הסרטון עתיד להתפרסם בו.
חשוב מאוד להתאים סרטון לכמה פלטפורמות שונות על מנת לקבל את התוצאות המיטביות ממנו ולהגביר חשיפה. סרטון אשר צולם בפורמט רחב (16:9) ניתן להתאים גם לפורמטים אחרים, אורך - סטורי, טיקטוק, ריל, פיד, וריבוע. יש לקחת בחשבון כי צדדי הפריים יחתכו ברגע ההתאמה של הסרטון לגודל הרלוונטי.
אנחנו נשמח לשוחח איתך ולשמוע פרטים על העסק, על הצרכים והמטרות שלו ובכך להתאים לו את הסרטונים שיענו על הצרכים שלנו ומתאימים לנו בשלב הזה.
תוכלו לעיין בסוגי הפקות שאנו מציעים:
הפקת סרטון תדמית לעסקים
לאחר שנים רבות של ניסיון עם אנשים שמופיעים בפעם הראשונה מול המצלמה, הצוות המיומן שלנו יודע ללמד אותך ביום הצילום להופיע כמו מקצוען מול המצלמה, לתת לך את התחושה הנינוחה ביותר בכדי להוציא את התוצאות המיטביות. בנוסף, כל לקוח אשר מתקדם איתנו לשלב הצילומים ונדרש ממנו להופיע, מקבל הדרכה מצולמת שתלמד אותו איך להופיע מול המצלמה כאילו עשה את זה כל החיים!
תלוי בסוג הסרטון. סרטון תדמית יהיה מצויין כל עוד לא קרה שינוי מהותי בעסק או בחברה שלכם, לדוגמה - לא עברתם למשרדים אחרים, כמות העובדים לא השתנתה משמעותית, הוספתם מספר לא מבוטל של שירותים, היו שינויים באופי או במהות החברה. מומלץ לחדש סרטון תדמית כל 3 שנים אם לא היו שינויים על מנת לרענן את הסרטון (תמיד יש חידושים בענף הפקות הסרטונים וצריך להישאר עם היד על הדופק). סרטונים אשר המטרה שלהם היא לרוץ באופן ממומן, יכולים להחזיק מצויין בין 4 ל6 חודשים עד שהם ממצים את עצמם. מיצוי = קהל היעד הרלוונטי כבר ראה את אותם סרטונים יותר מכמה פעמים ונדרש לרענן את התוכן.
אנחנו נתקלים ב3 סוגי לקוחות מרכזיים:הלקוח שנותן לנו חופש מוחלט לחשוב על הקריאייטיב, על הטקסטים ועל הרעיון. מחלקת הקריאייטיב שלו תדאג שתיהיו הכי מרוצים שאפשר. לאחר שיתוף הרעיון שלנו יכול להיות שיהיו כמה סבבי תיקונים עד שניסגר באופן סופי ונוכל לגשת לשלב הצילומים. הסוג השני הוא שיתוף פעולה מלא בינינו לבין הלקוח. קובעים פגישת סיעור מוחות ונסגרים בשיתוף על הרעיון, על הטקסטים שילוו את הסרטון ועוד. והסוג השלישי הוא הלקוח שאוהב לשלוט בתוכן - יודע בידיוק מה הוא רוצה לצלם וצריך אותנו רק כדי להוציא את ההפקה לפועל (כמובן שגם פה אנחנו נותנים את המלצתנו ומלטשים את הרעיון לפני הצילום). לא משנה איזה סוג לקוח אתם, הסרטון שלכם יהיה מושלם.
כמובן, לכל סרטון אנו נותנים שלושה סבבי תיקונים בהם תוכלו להביע את דעתכם בכל נושא ולבקש לשנות דברים מסוימים בעריכה של הסרטון. בדרך כלל הסבב הראשון הוא המרכזי בו אנו נבצע את המסה הגדולה של השינויים. בסבב השני נהדק את הדברים האחרונים והסבב השלישי - לרוב אנחנו לא מגיעים לשם.
ההתחייבות שלנו היא 21 ימי עסקים מסיום יום הצילום האחרון. אנחנו גם מתחייבים לעשות כל שניתן על מנת לקצר את הזמנים הללו ולשלוח גרסה ראשונה כמה שיותר מהר (תלוי בתקופות עומס)
התשלום מתבצע באמצעות אשראי בפריסת תשלומים רחבה או באמצעות מקדמה + חצי מהתשלום ביום הצילום + שאר התשלום בסיום ההתקשרות
ניתן לשלם גם באמצעות חברות מימון כאלו ואחרות
תיאום הציפיות מתבצע הרבה לפני הצילומים, אנחנו עושים הכל על מנת שתצאו 100 אחוז מרוצים. קצת סטטיסטיקה - לאורך כל שנות העבודה שלנו לא השארנו אפילו לקוח אחד לא מרוצה! אתם יכולים להיות רגועים.
כמה אופציות עומדות לפניך - פרסום אורגני בלבד של הסרטון (העאלה לרשתות ולדפים של העסק, יוטיוב, אתר ושליחה יזומה ללקוחות), פרסום ממומן באופן עצמאי - ללקוחות אשר מבינים בתחום ומעוניינים לפרסם באופן עצמאי דרך מנהל המודעות של פייסבוק ויוטיוב. בנוסף ניתן לבקש הדרכה על "בוסט פוסט" - כלי אפקטיבי אשר מביא תוצאות מהירות ואיכותיות ברשת האינסטגרם. אופציה שלישית היא לעבוד בשיתוף עם חברת פרסום \ קמפיינר דיגיטל שיעשה עבורכם את עבודת הקידום בצורה מקצועית ויעילה. לירן שחר הפקת סרטונים ופרסומות לעסקים עובדת בשיתוף פעולה עם למעלה מ34 חברות פרסום שונות ובעלי אופי מגוון ואנחנו נשמח לשדך בינכם ולהמליץ לכם על חברה שתתאים לכם.