פייסבוק היא אחת מהרשתות החברתיות הגדולות בעולם. עם למעלה מ-2.7 מיליארד משתמשים
פעילים, מדובר בכר פורה עבור בעלי עסקים להגיע לקהלי יעד עם תכנים פרסומיים ממוקדים. תוכן
וידאו, מככב היום בדפים עסקיים רבים בפייסבוק, בשיעורי הצלחה משתנים. אם תמיד שאלת את
עצמך מה סוד הקסם שהופך סרטון לתופעת רשת, מומחי הסושיאל של ISV הפקות מציעים כאן כמה
טיפים להפקת פרסומות לפייסבוק.
לייצר תוכן שמותאם לקהלי היעד
פייסבוק מציעה מגוון אפשרויות לטרגט את קהלי היעד שלך על בסיס תחומי עניין, נתונים דמוגרפיים
ודפוסי התנהגות. שימוש נכון באפשרויות האלו, עם ייעוץ מקצועי נכון, יאפשר לך לוודא שהפרסומת
שלך מגיעה לאנשים שסביר להניח שיתעניינו במוצר או בשירות שלך. כך, נבטיח שהמשאבים שלנו
מופנים למקומות הנכונים.
כלל מנצח בהפקת פרסומות לפייסבוק – הקצר ביותר מנצח
כולנו גוללים את הפיד שלנו לאורך כל היום עם הסמארטפון. קהל היעד שלך לא שונה במובן הזה.
לכן, חשוב לשמור על הפרסומת שלך קצרה ועניינית. כדאי לשאוף לסרטון באורך שלא יעלה על 15
שניות ולהתמקד בהעברת מסר ברור ותמציתי שמושך את תשומת הלב.
לוודא שהסרטון שלך אופטימלי לניידים
רוב משתמשי פייסבוק ניגשים לפלטפורמה במכשירים הניידים שלהם. לכן, חשוב לבצע אופטימיזציה
של הפרסומת שלך לצפייה בנייד. שימוש בפורמט וידאו מרובע או אנכי, תוך התאמה לכלל
הפלטפורמות בהן התוכן יתפרסם, יאפשר לך לוודא שהסרטון יעבור בצורה הטובה ביותר במכשיר
הנפוץ ביותר לביקור בפייסבוק. כדאי לוודא שגם האלמנטים שיופיעו בסרטון יהיו קלים לזיהוי על מסך
קטן.
האלגוריתמים של פייסבוק נותנים עדיפות לתוכן וידאו, כך שהשקעה בפרסומת המופקת היטב
שמותאמת לפלטפורמה הזו, יכולה לתת לך החזר השקעה אדיר ולשפר את החשיפה והמעורבות
בדף הפייסבוק שלך בצורה חסרת תקדים.